Lájkold!

Címkék

Címkefelhő

RSS hírek

Szerkesztőség

Let it Bleed videoklipp

2011.05.19. 22:14 | TLSoft | 2 komment

Címkék: sorozat winchester finálé supernatural odaát sam sammy 6.évad

A címzés szerintem kissé téves, ugyanis Sammy meghasadása nem az utolsó előtti epizódban fog megtörténni. Mindenesetre a két rész valamelyikében fog benne lenni holnap este!

A bejegyzés trackback címe:

https://supernaturalseries.blog.hu/api/trackback/id/tr482917982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én már megnéztem és az utolsó részben fog megtörténni.Nem nagyon örültem mert megtudtam hogy ki miatt.
@Kriko: Valóban, de ha azt nézzük logikus lépés volt, hiszen gyakorlatilag az összes ellenfelüket elintézték már.
süti beállítások módosítása