Lájkold!

Címkék

Címkefelhő

RSS hírek

Szerkesztőség

Katie Cassidy interjú (az első Ruby)

2009.05.29. 11:00 | TLSoft | Szólj hozzá!

Címkék: sorozat ruby supernatural odaát katie cassidy

Katie Cassidy elhagyta az Odaát stábját még a 3. évad végén (ő volt az első Ruby), hogy a CBS új thriller sorozatában, a Harper Szigetében (Harper's island) Trisha Wellingtont alakítsa.

Ezidáig két horror sorozatban szerepeltél. A rajongója vagy a műfajnak?

Úgy gondolom, hogy van valami érdekes a Harper Szigetében, azonban úgy hiszem, hogy én inkább az akció filmekért rajongok, ahol a nők felerősítettek, vagy valami hasonló. 3 éve tanulok komédiát és remélem a következő projektem ehhez közeli lesz. De a dráma és az ijesztő filmek vagy horrorok forgatása szintén szórakoztató, nagyon élvezem, valamint határozottan úgy gondolom, hogy szélesebb a közönsége, de mindez nagyon függő dolog. Ezen a ponton még mindenre nyitott vagyok. Szeretek horror filmeket nézni, de ha egy ilyen jön, akkor olyan vagyok mint egy ilyedt macska. Én állok ott és nézem, akármi is legyen, Péntek 13 vagy Sikoly.

A karaktered, Ruby még mindig az Odaátban van, egy másik testben, Genevieve Cortese-vel a szerepben. Ez szükségessé tette, hogy a Harper Szigetében szerepeljél?

Az történt, hogy a Warnernél nem voltak pontosan biztosak benne, hogy mit is akarnak kezdeni a karakteremmel és megkaptam azt a két lehetőséget, hogy maradok vagy megyek. Amikor a Harper Szigete felbukkant, igazán benne voltam, nagyon elkezdett érdekelni, ezért arra kértem őket, hogy hagy mehessek el és szerencsére el is engedtek, és ez számomra most egy nagyszerű tapasztalat.

Egy démon szerepet játszani a Supernaturalban jó felkészítés volt a Harper Szigetére?
[nevet]Nem tudom. Rubyt alakítani és kapcsolatba hozni Trishel a Harperben - teljesen különböző karakterek, de Rubyt alakítani az Odaátban szintén élvezet volt. Sok vidám pillanatom volt vele. Hagytak engem azt csinálni, amit akartam, úgy éreztem magam mint Jared Padalecki és Jensen Ackles és csak játszanom kellett és nagyszerű volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://supernaturalseries.blog.hu/api/trackback/id/tr511149709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása