Lájkold!

Címkék

Címkefelhő

RSS hírek

Szerkesztőség

Interjú Genevieve Cortese-vel (Ruby)

2009.04.09. 10:00 | TLSoft | Szólj hozzá!

Címkék: interjú sorozat ruby supernatural odaát genevieve cortese

A SupportSupernatural.com készített egy interjút az Odaát sorozat Ruby-jával, azzal a színésznővel, aki ebben az évadban alakítja a szexi démont.

Kérdező: Beszéljünk egy kicsit a hátteredről. Hol nőttél fel és hogyan kerültél kapcsolatba a színészettel? Esetleg volt valaki, aki inspirált téged, hogy színésznő legyél?

G.C.: Mindenekelőtt szeretném megköszönni a kérdésekbe fektetett időt, melyek nagyon jó kérdések lettek!

Utazgatva nőttem fel. Egy városban, San Francisco-tól keletre, egészen 13 éves koromig.
Ezután a családom Glacier Parkba, Montana-ba költözött. Egy igen hideg hely, ha kaliforniai vagy!
2 év Montana-ban töltött idő után egy nagy utazásba kezdtünk, kerestük a következő sí várost és végül Sun Valley-ban, Idahoban telepedtünk le, melyet én az igazi otthonomnak tartok.

A költözések alatt a két legmeghatározóbb dolog a számomra a foci és a színház volt. Ez a két elfoglaltság tartott mozgásban, valamint ezek vezették az energiáimat valami pozitívba.

A személy, aki segített nekem, a nagymamám volt, aki elvitt színházba San Francisco-ba, vagy Bay Area-ba.

Kérdező: Látom, hogy két Bachelor diplomád van a NYU-ról, nagyon lenyűgöző! Melyek a legbecsesebb emlékeid a főiskoláról?


G.C.: A NYU-ra mentem. Úgy érzem, mintha millió éve lett volna, sok minden történt az életemben és sokat nőttem azóta!

Igen, két diplomám van. Van egy BFA-m színészetből, valamint egy BA-m angol és amerikai irodalomból.

A legbecsesebb emlékem??? Hmm, tonnányi van; a legtöbbet nem tudnám anélkül megosztani, hogy ne hoznám kínos helyzetbe legjobb barátomat, Kelly-t. (Ez fősulin történt) Azt hiszem, a legbecsesebb emlékem az iskolába való érkezéskor történt.
Az NYC-en csak egyszer voltam, de tudtam, hogy ez az én iskolám lesz.
Habár, mikor megérkeztem, beszálltam egy taxiba, hogy együtt ebédeljek a szüleimmel és a taximmal egy ökölharc közepébe kerültem az úton. Sokkolt az eset, nem tudtam, hogy
mit csináljak, hagytam, hogy harcoljanak, odaadtam a taxisnak a menetdíjat és kiszálltam a taxiból.

Ez mutatja, hogy milyen voltam kezdetben. Idővel felmértem, hogy nem kellett volna fizetnem neki, elég lett volna csak kiszállnom a taxiból - utána hiányzott az a pénz!!

Még számtalan emlékem van a legjobb barátaimmal, késő esti nevetések és pizzaevészetek. De amikor amikor visszamegyek, a kedvenc elfoglaltságaimat csinálom, mint chai tea ivás Max-el a MUD TRUCK-ban, vagy ebéd a Grey Dog-ban.

Kérdező: Tudnál nekünk egy kicsit mondani eddigi 4. évados Odaátos tapasztalataidból?

G.C.: Az Odaát LENYŰGÖZŐ! Az első napomon már mindenkinek volt története és nagyszerű kapcsolataik egymással és nekem egy olyan jelenetben kellett szerepelnem, ahol csak az alsóneműmben vagyok.

"Hé mindenki! Bugyit viselek, esküszöm!" KÍNOS!! De mindenki komfortosnak éreztette velem és sokat nevettünk rajta.

Teljesen más tapasztalat, mint a Wildfire volt, mert el kellett pár napra repülnöm forgatni, aztán vissza L.A-be.
Sokkal nehezebb számomra visszamenni és tovább, legalábbis nekem. A Wildfire szép volt, mivel mindig tudtam, hogy mi történik a karakteremmel, a stábbal, az Albuquerque-i élettel. Mindig a Wildfire rezgése volt bennem.

Teljesen más élmény egy visszatérő karaktert alakítani, mert olyan érzés, mintha gyökerestül téptek volna ki. Aztán elmegyek és úgy érzem, "Ne, várjunk! Van még itt több történet, amit el akarok mondani!" Ha van ennek bármi jelentése. Én egy igásló vagyok és
szeretek dolgozni és felfedezni egy karaktert. Beismerem, én úgy gongolom, hogy a Wildfire stábunk verhetetlen, de a Vancouver-i stáb is nagggyon jó! Úgy érzem, mindig szívesen fogadnak és úgy, mint egy család. Tényleg szeretek a  showban dolgozni, mert a csapat részének érzem magam.

Kérdező: Melyik a kedvenc Odaát jeleneted, amit ebben az évadban forgattál?

G.C.: A kedvenc jelenetem az a jelenet volt, ahol Julie McNiven karaktere (Anna) elmondja mindenkinek, hogy emlékszik, hogy ő egy angyal, aki elvesztette a kegyét. Szerettem, mert Ruby csak állt az ajtónyílásnál, "TE SZÓRAKOZOL VELEM?!!"
Szerettem, mivel Ruby néha olyan mint egy macska. Mindig figyel és tervezgeti a következő lépését. Szerettem az autós jelenetet is az angyallal és a démonnal a hátsó ülésen, mert Ruby legszívesebben lekaparta volna a bőrét, annyira
kellemetlenül érezte magát. Megnevettetett.

Kérdező: Melyik Odaát jelenetet volt a legnehezebb felvenni és miért?

A legnehezebb jelenetek az első részben voltak, mert én próbáltam kitalálni a szerelem érdeklődés dolgot a kurvás  démon dologgal szemben. Hogyan házasítottam a kettőt? Mindig ezek a kérdéseim voltak: Miért akarna Sam egy kurvás démonnal lenni? Mit jelent kurvásnak és mérgesnek lenni? Nem használhatod azt a kifogást, hogy Ruby egy démon és
ezért önző. Ez valahonnan CSAK ÚGY eredezik és addig míg valaki pillanatnyilag nem találkozik egy démonnal, senki nem tudja igazából, hogyan is viselkednek. Ezért az első rész nehéz volt mindenképp.

A legeslegelső jelenet nyilvánvalóan sokkal könnyebb volt, mert próbáltam bolondnak feltűntetni Dean-t, ezért Ruby igazi színe nem mutatkozott meg.
A legnehezebb rész a szex jelenet volt. Ez mindig kínos. PONT.

Kérdező: Egy személyiségbeli változás figyelhető meg Rubyn ebben az évadban. Ez valami olyasmi, ami valami oknál fogva tervezett volt, vagy ez a te értelmezésed a karakterre és a motivációira?



G.C.: Igen, van egy változás Rubyban. Része az én értelmezésem és része a köríve ebben az évadban. Ez nem ugyanaz.
Emlékezz, hogy ő visszament a pokolba, ezért a taktikái különbözőek. :) Fejlődik. Hiszem, hogy még mindig ugyanazt akarja, de most egy más megközelítésből.

Kérdező: Nézted az Odaátot, mielőtt Ruby szerepében landoltál, ha nem, akkor most bekapcsolódtál a történésekbe?

G.C.: Rettenetes vagyok és nem nézek TV-t. Szóval nem, nem láttam a Supernaturalt azelőtt, fogadhatsz, hogy TELJESEN bekapcsolódtam. Megnézem mind olyan hamar, amint szereposztást kapok. Jelenleg újranézem, mivel temérdek inormáció van benne!!
Sok kutatást végeztem a démonok és a vallás témában is.

Kérdező: Ki a legemlékezetesebb színész, akivel dolgoztál és miért ő áll közel hozzád?

G.C.: A Supernaturalból Jim Beavert szerettem, mert egy veterán és nagyon természetes és mindenről tud mindent.
Emlékszem kérdezgettem őt a Deadwoodról. Továbbá nagyon szerettem dolgozni még Dennis Weaverrel és Nana Visitorral a Widfire-ből, mert könnyű volt az ő játékukkal.

Nana meghívott a házába hétvégente, hogy megvitassuk a jeleneteket, vagy a
próbákat, esetleg csak az életet. Szeretném a karrieremet Nana-énak megfelelően formálni, az ő képessége, hogy családja legyen és nagyszerű munkát csináljon.

Vasárnap jelentkezem ismét az új epizód előzetesével, addig is jó pihenést valamint munkát!

A bejegyzés trackback címe:

https://supernaturalseries.blog.hu/api/trackback/id/tr81054962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása