Lájkold!

Címkék

Címkefelhő

RSS hírek

Szerkesztőség

Misha Collins - CW Connect interjú fordítás

2009.02.22. 13:22 | TLSoft | Szólj hozzá!

Címkék: fordítás interjú supernatural odaát misha collins

A vasárnapi ebéd mellé, vagy után egy kis interjú fordítás következik teljes terjedelemben!

kérdés: Mikor tér vissza Castiel? Minden Castiel rajongó-lánynak hiányzik!
válasz: Hmm, milyen kedves, hogy hiányzom nektek. Castiel, vagyis én, március közepén fogok visszatérni. Onnantól kezdve egészen a szezon végéig még hét részben fogok szerepelni (szerk.: azaz az összes hátralévő epizódban).

k: Milyen érzés tudni, hogy te egy fontos karakter vagy egy olyan sorozatban, melynek sok megszállott rajongója van?
v: He-he-he, jó kérdés. Nagyon jó egy olyan műsorban szerepelni, melynek ilyen rajongói tábora van. Még nem vagyok meggyőződve, hogy az emberek mohók vagy fanatikusak lennének, ahogy mindenki más mondja. Még nem voltam találkozón, ahol találkozhattam volna a rajongókkal szemtől-szemben, de nagyon várom már.

k: Mik a kedvenc elemeid Castiel karakterében?
v: Azt hiszem, főként azért szeretem játszani Castielt, mivel ő próbálja kideríteni, hogy az emberek hogyan viselkednek a különböző dolgokkal kapcsolatban. Nagyon szórakoztató nézni Deant és közben elgondolkozni, hogy "Mit csinálsz?", "Mi van éppen a fejedben?" és ez az egyik dolog, amiért szeretem Castielt alakítani. Ez igen érdekes.

k: Hogyan tudnak az angyalok szívtelenek és érzéketlenek lenni, miközben egyúttal cinikusak és szenvedélyesek is a parancsaik teljesítését illetően?
v: Az angyaloknak van egy parancsuk, mint ahogy Castiel is mondta, Isten harcosai, ez az elsődleges utasításuk, hogy Isten utasításai szerint harcoljanak. Ez lehet kedves, szép, az emberek ügyeibe is beavatkozhat.

k: Látni fogjuk még Castiel szárnyait, nem csak azok árnyékát?
v: Én még nem láttam a szárnyakat, kíváncsi vagyok, hogy hogyan nézhetnek ki, de nem tudom, talán. Nem kell tudnom minden részletet.

k: Mióta Castielt alakítod, több epizódot néztél meg? Melyik a kedvenced?
v: Ghostfacers, ami nagyszerű volt, improvizatív, dokumentum filmes érzete volt és totálisan eltért az összes egyéb résztől. Valamint a Very Supernatural Christmas, ami még nagyon nagy volt. Ezek a részek mutatták, hogy a sorozat producerei milyen kockázatokat vállalnak azért, hogy valami teljesen újat is készítsenek.
Ez mindenkit érdekeltté, kreatívvá tesz egy projectben.

k: Te angyalként, vagy démonként szereted olvasni Castiel részét?
v: Démonként és angyalként is szeretem olvasni. Már játszottam egy igen jó démon szerepet, igazán szarkasztikus volt és nagy móka volt alakítani. És amikor Kripke azt mondta, hogy igazából ő egy angyal és újra elolvastam, igazán improvizatív érzést keltett, de igazából akkor még nem tudtam, hogy mit is csinálok.
Szóval mindkettőt szeretem.

k: MINDIG velünk leszel?:D
v: Nem tudok örökké veletek maradni, mivel az emberek halandók, de az Odaátban játszok még a következő szezonban is, ha lesz következő szezon.

Köszönöm a kérdéseket és nézzétek a Supernatural-t, csütörtökön a CW-n!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://supernaturalseries.blog.hu/api/trackback/id/tr4958285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása